Räätälöity verkkokauppa tuotteille tai palveluille

Vahva brändi erottuu ja pysyy asiakkaiden mielessä

Verkkokaupat eivät juuri eroa tavallisista myymälöistä asiakaskokemuksen suhteen: käynti virtaviivaisessa design-liikkeessä tai persoonallisessa pikkuputiikissa on aivan erilainen kokemus kuin halpahallissa tehty ostoskierros. Tämä koskee sekä B2C- että B2B-verkkokauppaa.

Asiakaskokemuksen kannalta on tärkeää, mitä verkkokauppasi tekstit ja ulkoasu viestivät tuotteidesi luonteesta ja laadusta. Suunnittelemme yrityksellesi tyylikkään miellyttävän ja kiinnostavan verkkokaupan, jossa asiakkaasi viihtyvät, ja josta silloin myös ostavat.

Lisäpalveluna voimme myös suunnitella visuaalisen ilmeen ja markkinointimateriaalit toimintaasi varten.

Sujuva ostopolku kynnykseltä kassalle

Verkkokaupan käyttökokemus vaikuttaa suoraan ostosten määrään. Asiakkaan ostopolku katkeaa, mikä tarvittavaa tietoa ei löydy, jos verkkokaupan käyttö on vaikeaa, tai jos jokin ongelma vie asiakkaan luottamuksen. Asiakkaiden tulee myös tuntea olevansa luotettavassa ja turvallisessa ympäristössä uskaltaakseen ostaa.

Huolehdimme siitä, että verkkokaupan ostoprosessi on alusta loppuun yhtä sujuva. Suunnittelemme kaupan siten, että asiakkaan on helppo selailla valikoimaa ja löytää etsimänsä tuotteet tai palvelut, ja että ostopäätöksen kannalta olennainen tieto löytyy helposti. Varmistamme, että kauppasi vakuuttaa asiakkaan luotettavuudellaan.

Kilpailuetua hyvällä asiakaspalvelulla verkossa

Kilpailijoita parempi asiakaspalvelu saa aikaan tyytyväisiä asiakkaita, jotka ostavat uudestaan ja suosittelevat kauppaa muillekin.

Useimmat asiakkaat eivät tarvitse henkilökohtaista palvelua, mutta jokaisen asiakkaan tulee tuntea saavansa palvelua tarvittaessa. Se onnistuu muun muassa avustavien tekstien, ymmärrettävien ohjeiden ja helpon yhteydenottamisen avulla.

Silloin kun henkilökohtaista palvelua tarvitaan, sen merkitys korostuu. Yhteydenottoihin kannattaa vastata nopeasti ja palautetta kannattaa pyytää ja kerätä. Voit myös palvella asiakkaita livenä asiakaspalvelu-chatin avulla.

Palveluiden myynti, kausitilaukset ja toistuvat maksut

Fyysisten tuotteiden lisäksi verkkokaupparatkaisumme soveltuvat yhtä hyvin esimerkiksi fyysisten tai digitaalisten palveluiden, digitaalisten materiaalien luku- tai katseluoikeuksien tai vaikkapa verkkosovelluksen käyttöoikeuksien myymiseen. Voit myydä myös kausitilauksia, jotka laskutetaan tietyin väliajoin asiakkaan luottokortilta toistuvana maksuna.

Kokemusta kansainvälisestä toiminnasta ja lokalisoinnista

Mikäli toimintasi on kansainvälistä, tai jos tavoitteenasi on laajentaa toimintaasi ulkomaille, voimme auttaa siinäkin.

Meillä on kokemusta useiden merkittävien brändien kansainvälisistä sivustoista, samoin kuin eri kielille käännetyistä ja eri alueille lokalisoiduista sivustoista. Myös teknologiamme soveltuu erinomaisesti kansainvälisten verkkosivustojen ja verkkokauppojen toteuttamiseen.

Mobiiliresponsiivisuus vakiona joka sivustolle

Noin puolet kaikista internetin sivulatauksista tehdään nykyään mobiililaitteilla, joten mobiiliresponsiivisuus kuuluu jokaisen verkkosivuston välttämättömiin ominaisuuksiin. Siksi rakennamme kaikki verkkokaupat mobiiliresponsiivisiksi ja testaamme lopputuloksen erilaisilla mobiililaitteilla. Näin tavoitat asiakkaasi juuri silloin kun tarve ilmenee, missä tahansa he ovatkin.

Hakukoneoptimointi tuo jatkuvaa kävijävirtaa

Hienoinkin verkkokauppa on turha, ellei kohderyhmäsi löydä sitä. Selvitämme avainsanasi ja huomioimme hakukoneoptimoinnin sivustoprojektin kaikissa vaiheissa, jotta kohderyhmäsi varmasti löytää sivustolle hakukoneiden kautta.

Lisäpalveluna voimme hakukoneoptimoida verkkokauppaa lisää julkaisun jälkeen kävijäseurannan, kilpailutilanteen ja saavutettujen hakutulossijoitusten pohjalta.

Konversio-optimointi parantaa tuloksia

Kun kävijät on saatu verkkokauppaan, seuraava haaste on saada mahdollisimman suuri osa kävijöistä konvertoitua asiakkaiksi. Huomioimme konversio-optimoinnin suunnittelemalla verkkokaupan psykologisesta näkökulmasta mahdollisimman houkuttelevaksi sekä ostamiseen ohjaavaksi.

Lisäpalveluna voimme konversio-optimoida verkkokauppaa lisää julkaisun jälkeen kävijöiden todellisesta käyttäytymisestä kerättyjen tietojen pohjalta.

Web-analytiikka auttaa kehittämään markkinointia

Web-analytiikan tarjoama tieto parantaa ymmärrystäsi ja mahdollistaa sivuston sekä muun toiminnan kehittämisen faktojen pohjalta. Verkkokaupan kohdalla kunnollinen analytiikka ja sen tulosten hyödyntäminen on erityisen tärkeää.

Kaikkiin verkkokauppaprojekteihimme sisältyy kävijäseuranta erittäin suositun Google Analyticsin avulla. Sen avulla saadaan tietoa muun muassa kävijöiden käyttäytymisestä, kävijämäärien kehittymisestä ajan suhteen, eri markkinointi- ja optimointitoimenpiteiden vaikutuksista, eri kanavien kautta tulevasta liikenteestä ja paljon muusta. Mikäli nykyisellä sivustollasi tai verkkokaupassasi on jo käytössä kävijäseuranta, otamme sen tulokset huomioon suunnittelussa.

Lisäpalveluna voimme auttaa raporttien määrittelyssä, kerättyjen tietojen analysoinnissa ja muiden seurantojen käyttöönotossa.

Verkkomainonta kasvattaa myyntiä

Verkkokaupan julkaisun jälkeen voit hankkia lisää kävijöitä myös maksullisen verkkomainonnan avulla esimerkiksi Facebookissa, Googlen hakukoneessa ja Googlen Display -verkoston sivustoilla.

Lisäpalveluna voimme muun muassa selvittää kohderyhmäsi käyttäytymistä ja hakusanoja, luoda toiveittesi mukaisia mainoskampanjoita julkaisuvalmiiksi asti sekä hallinnoida ja optimoida kampanjoita jatkossa.

Kokonaisvaltaiset palvelut verkkokaupan tarpeisiin

Tarjoamme kattavat digitaalisen markkinoinnin palvelut strategiasta verkkosivustojen ja verkkokauppojen suunnitteluun, toteutukseen, ylläpitoon, hostaukseen, optimointiin ja verkkomainontaan asti. Saat meiltä kaiken sen osaamisen, jota houkuttelevan ja myyvän verkkokaupan rakentaminen edellyttää.

Käyttämämme teknologian avulla verkkokauppa voidaan rakentaa joko erillisenä sivustona tai osaksi muuta sivustoa, esimerkiksi yrityksen tai yhdistyksen kotisivujen yhteyteen.

Mikäli valikoimasi on suuri, saatat hyötyä myös ratkaisuistamme liittyen tuotekatalogeihin ja tuotetiedon hallintaan. Suunnittelemme myös verkkokampanjoita ja visuaalisia ilmeitä ja markkinointimateriaaleja.

Konsepto on joustava ja erittäin asiantunteva yhteistyökumppani. Konsepton Drupal-erityisosaaminen on ollut tärkeä osa ison yhteisen projektin onnistumisessa. Suosittelemme lämpimästi Konseptoa!
Turkka Saarikoski
copywriter
Mainostoimisto Media M1 Oy
Ketterät kumppanit ovat aina vaan arvokkaampia. Konsepto on yksi sellainen.
Kimmo Peränen
asiakkuus- ja markkinointijohtaja
Lönnberg Painot Oy
We had many nice messages concerning the new website, good job! Thanks again for all.
Audrey Durand
Marketing manager
Rapala France SAS