Verkkomainonta kasvattaa volyymiasi

Kampanjoiden suunnittelu ja hallinta

Aloitamme verkkomainoskampanjan selvittämällä kampanjalle tavoitteet: onko tarkoituksena esimerkiksi tuottaa suoraa myyntiä sivuston kautta, kasvattaa brändin tunnettuutta tai välittää jotakin viestiä?

Seuraavaksi kartoitamme kampanjan budjetin, kohdeyleisön ja sopivat avainsanat. Näiden tietojen pohjalta suosittelemme mitä kanavia kannattaisi käyttää ja millainen kampanjamekanismi sopisi tarkoitukseen parhaiten.

Suunnittelemme päätöstesi pohjalta kampanjat, jotka tuovat sivustollesi jatkuvan kävijävirran sopivia kohderyhmäsi edustajia. Tarvittaessa voimme myös optimoida koko konversiopolun sivustolla, jolloin suurempi osa kävijöistä tekee toivotun asian ja mainnonan kannattavuus paranee.

Tarjoamme verkkomainoskampanjoiden suunnittelun ja hallinnan lisäpalveluna.

Jatkuvaa tuottoa jatkuvilla kampanjoilla

Verkkomainonta on tarkkaan kohdennettua ja käyttäjän toimintaan sidottua, joten verkkomainonnasta saadaan suurin hyöty kun se otetaan ajoittaisen kertapanostuksen sijaan jatkuvaksi osaksi yrityksen markkinointitoimenpiteitä.

Web-analytiikan avulla saamme paljon tietoa siitä, miten kampanjat toimivat ja millaisia tuloksia ne saavuttavat sivustolla. Kävijäliikenteen ohella näemme myös tekevätkö mainosten kautta tulleet kävijät sivustolla haluttuja asioita vai eivät.

Kun olemme käynnistäneet kampanjan, tarkkailemme säännöllisesti mainosten tuottamia tuloksia ja hiomme niitä yhä paremmiksi. Näin varmistamme, että saat euroillesi parhaan mahdollisen mainostuoton.

Google Ads hakumainonta kohdennetaan tarkasti käyttäjien hakuihin

Google Ads hakumainonta sopii hyvin tilanteisiin, jossa potentiaaliset asiakkaat hakevat aktiivisesti hakukoneista aiheeseesi liittyvillä avainsanoilla.

Hakumainokset ovat tekstimuotoisia mainoksia, jotka näkyvät Googlen hakukoneen tulosten kärjessä haun suorittamisen jälkeen, erillään orgaanisista (maksuttomista) hakutuloksista. Mainokset ovat tarkasti kohdennettuja, sillä näytettäväksi valitaan vain sellaisia mainoksia, jotka on määritelty näytettäväksi käyttäjän syöttämillä avainsanoilla. Lisäksi mainoksia voidaan kohdentaa käyttäjän sijainnin, kielen ja vastaavien tietojen perusteella.

Kun käyttäjä hakee jotakin tarjontaasi liittyvää Googlesta, hänellä on usein myös akuutti tarve palveluillesi. Hakumainonnan avulla voit ohjata potentiaaliset asiakkaat suoraan sopivalle sivulle sivustollasi.

Oikein määritelty hakumainonta on kustannustehokasta, riskitöntä ja joustavaa, sillä maksat vain mainosten klikkauksista, ja voit muuttaa päiväkohtaista budjettia sekä kampanjan kestoa milloin tahansa.

Google Ads display-mainonta näyttää mainoksesi aiheeseen liittyvillä sivustoilla

Google Ads display-mainonnan avulla voit tavoittaa potentiaalisia asiakkaita aihepiiriisi liittyvillä sivustoilla, myös sellaisia jotka eivät hae avainsanoillasi.

Display-mainokset ovat joko hakumainosten tyylisiä tekstimuotoisia mainoksia tai graafisia, mahdollisesti animoituja bannereita. Niitä näytetään Googlen display-mainosverkostoon liittyneillä sivustoilla.

Mainokset valitaan käyttäjän katseleman sivun sisällössä esiintyvien avainsanojen sekä käyttäjän sijainnin, kielen ja vastaavien tietojen perusteella. Mainoksia voidaan myös kohdentaa tietyille sivustoille tai käyttäjien mielenkiinnon kohteiden mukaan.

Display-mainokset ohjaavat potentiaalisia asiakkaita sivustollesi, minkä lisäksi bannerimainokset sopivat hyvin tuotteesi, palvelusi tai brändisi tunnetuksi tekemiseen tai viestien välittämiseen kohderyhmällesi.

Oikein määritelty display-mainonta on kustannustehokasta, riskitöntä ja joustavaa. Voit valita maksatko mainosten klikkauksista vai näyttökerroista, ja voit muuttaa päiväkohtaista budjettia sekä kampanjan kestoa milloin tahansa.

Facebook-mainonta tavoittaa ja sitouttaa kohderyhmäsi

Facebook-mainonta on sopiva väline, kun haluat herättää tarkan kohderyhmäsi kiinnostuksen ja sitouttaa heitä seuraajiksi. Suurin osa suomalaisista netinkäyttäjistä vierailee Facebookissa päivittäin, joten mainontasi tavoittaa erittäin laajan yleisön.

Facebook-mainoksia näytetään valitsemallesi kohderyhmälle heidän lukiessaan Facebookin uutisvirtaa. Voit käyttää maksullista mainontaa muun muassa kerätäksesi tykkäyksiä omalle Facebook-sivullesi, ohjataksesi kävijäliikennettä sivustollesi tai saadaksesi näkyvyyttä julkaisuillesi.

Facebookilla on hyvin monipuoliset tiedot käyttäjistään, joiden avulla mainokset voidaan kohdentaa erittäin tarkasti. Näin voit hyödyntää Facebook-mainontaa tuotteesi, palvelusi tai brändisi tunnetuksi tekemiseen, jo ennen kuin vastaanottaja tietää sitä tarvitsevansa.

Facebook-mainonnan edellytyksenä on se, että sinulla on Facebookissa oma sivu. Mikäli sellaista ei vielä ole, voimme auttaa perustamaan sellaisen.

Oikein määritelty Facebook-mainonta on kustannustehokasta, riskitöntä ja joustavaa, sillä maksat vain mainosten klikkauksista, ja voit muuttaa päiväkohtaista budjettia sekä kampanjan kestoa milloin tahansa.

Uudelleenmarkkinointi muistuttaa olemassaolostasi kiinnostuneille

Uudelleenmarkkinointi (engl. remarketing) tarkoittaa bannerimainontaa verkkosivuillasi aiemmin vierailleille käyttäjille, tai mahdollisesti rajatulle joukolle käyttäjistä. Se on mahdollista sekä Facebookissa että Googlen Display-verkostossa.

Monet sivustollasi vierailleet saattavat olla kiinnostuneita tarjonnastasi, mutta aika ei ehkä ollut kypsä hankinnalle vielä ensimmäisellä vierailukerralla. Uudelleenmarkkinoinnin avulla muistutat heitä myöhemmin olemassaolostasi ja tarjoat helpon polun takaisin tarjontasi pariin. Lisäksi pieni toisto voi luoda kohderyhmällesi mielikuvan brändisi selvästi normaalia suuremmasta verkkonäkyvyydestä.