Verkkomainonta

Viemme mainontasi sinne missä asiakkaatkin ovat – siis verkkoon.

Vanhempi nainen joka hymyilee ja katsoo suoraan eteenpäin.

Kampanjoiden suunnittelu ja hallinta

Verkkomainonta kasvattaa volyymejasi. Kun kampanjat on laadittu kunnolla, niin parhaimmillaan ne tuottavat tasaista kävijävirtaa sivustolle ja tasaista myyntiä yritykselle usean vuoden ajan.

Aloitamme verkkomainoskampanjan suunnittelun selvittämällä kampanjalle tavoitteet: onko tarkoituksena esimerkiksi tuottaa suoraa myyntiä sivuston kautta, kasvattaa brändin tunnettuutta tai välittää jotakin viestiä?

Seuraavaksi kartoitamme kampanjan budjetin, kohdeyleisön ja sopivat avainsanat. Näiden tietojen pohjalta suosittelemme mitä kanavia kannattaisi käyttää ja millainen kampanjamekanismi sopisi tarkoitukseen parhaiten.

Sen jälkeen suunnittelemme päätöstesi pohjalta kampanjat, jotka tuovat sivustollesi jatkuvan kävijävirran sopivia kohderyhmäsi edustajia.

Kun olemme käynnistäneet kampanjan, tarkkailemme säännöllisesti mainosten tuottamia tuloksia ja hiomme niitä yhä paremmiksi. Näin varmistamme, että saat euroillesi parhaan mahdollisen mainostuoton.

Web-analytiikan avulla saamme tietoa siitä, miten kampanjat toimivat ja millaisia tuloksia ne saavuttavat sivustolla. Kävijäliikenteen ohella näemme myös tekevätkö mainosten kautta tulleet kävijät sivustolla haluttuja asioita vai eivät.

Tarjoamme verkkomainoskampanjoiden suunnittelun ja hallinnan lisäpalveluna.

Jatkuvaa tuottoa jatkuvilla kampanjoilla

Verkkomainonta on tarkkaan kohdennettua ja käyttäjän toimintaan sidottua, joten verkkomainonnasta saadaan suurin hyöty kun se otetaan ajoittaisten tapauskohtaisten kampanjoiden sijaan kiinteäksi osaksi yrityksen jatkuvia markkinointitoimenpiteitä.

Haluttaessa voimme myös optimoida koko konversiopolun sivustolla, jolloin suurempi osa kävijöistä tekee toivotun asian ja mainnonan kannattavuus paranee. Voimme myös hakukoneoptimoida sivustosi ja parantaa sen nopeutta, jolloin myös sen mainonta Google Adsin avulla on halvempaa.

Google Ads hakumainonta kohdennetaan tarkasti käyttäjien hakuihin

Google Ads hakumainonta sopii hyvin tilanteisiin, jossa potentiaaliset asiakkaat hakevat aktiivisesti hakukoneista aiheeseesi liittyvillä avainsanoilla.

Hakumainokset ovat tekstimuotoisia mainoksia, jotka näkyvät Googlen hakukoneen tulosten kärjessä haun suorittamisen jälkeen, erillään orgaanisista (maksuttomista) hakutuloksista. Mainokset ovat tarkasti kohdennettuja, sillä näytettäväksi valitaan vain sellaisia mainoksia, jotka on määritelty näytettäväksi käyttäjän syöttämillä avainsanoilla. Lisäksi mainoksia voidaan kohdentaa käyttäjän sijainnin, kielen ja vastaavien tietojen perusteella.

Kun käyttäjä hakee jotakin tarjontaasi liittyvää Googlesta, hänellä on usein myös akuutti tarve palveluillesi. Hakumainonnan avulla voit ohjata potentiaaliset asiakkaat suoraan sopivalle sivulle sivustollasi.

Oikein määritelty hakumainonta on kustannustehokasta, riskitöntä ja joustavaa, sillä maksat vain mainosten klikkauksista, ja voit muuttaa päiväkohtaista budjettia sekä kampanjan kestoa milloin tahansa.

Google Ads display-mainonnalla näyt aiheeseen liittyvillä sivustoilla

Google Ads display-mainonnan avulla voit tavoittaa potentiaalisia asiakkaita aihepiiriisi liittyvillä sivustoilla, myös sellaisia jotka eivät hae avainsanoillasi.

Display-mainokset ovat joko hakumainosten tyylisiä tekstimuotoisia mainoksia tai graafisia, mahdollisesti animoituja bannereita. Niitä näytetään Googlen display-mainosverkostoon liittyneillä sivustoilla.

Mainokset valitaan käyttäjän katseleman sivun sisällössä esiintyvien avainsanojen sekä käyttäjän sijainnin, kielen ja vastaavien tietojen perusteella. Mainoksia voidaan myös kohdentaa tietyille sivustoille tai käyttäjien mielenkiinnon kohteiden mukaan.

Display-mainokset ohjaavat potentiaalisia asiakkaita sivustollesi, minkä lisäksi bannerimainokset sopivat hyvin tuotteesi, palvelusi tai brändisi tunnetuksi tekemiseen tai viestien välittämiseen kohderyhmällesi.

Oikein määritelty display-mainonta on kustannustehokasta, riskitöntä ja joustavaa. Voit valita maksatko mainosten klikkauksista vai näyttökerroista, ja voit muuttaa päiväkohtaista budjettia sekä kampanjan kestoa milloin tahansa.

Uudelleenmarkkinointi muistuttaa olemassaolostasi kiinnostuneille

Uudelleenmarkkinointi (engl. remarketing) tarkoittaa bannerimainontaa muualla verkossa aiemmin sivuillasi vierailleille käyttäjille, tai niiden osajoukolle. Se on mahdollista esimerkiksi Googlen Display-verkoston kampanjoissa.

Monet sivustollasi vierailleet saattavat olla kiinnostuneita tarjonnastasi, mutta aika ei ehkä ollut kypsä hankinnalle vielä ensimmäisellä vierailukerralla. Uudelleenmarkkinoinnin avulla muistutat heitä myöhemmin olemassaolostasi ja tarjoat helpon polun takaisin tarjontasi pariin. Lisäksi pieni toisto voi luoda kohderyhmällesi mielikuvan brändisi selvästi normaalia suuremmasta verkkonäkyvyydestä.

Verkkomainonnan hinta

Tarjoamme analytiikka-, optimointi- ja mainontapalveluita sekä itse rakentamillemme että muiden rakentamille sivustoille.

Tarjoamme verkkomainonnan ja muut palvelumme samaan hintaan 99 €/h.

Selkeistä kokonaisuuksista teemme mielellämme myös kustannusarvioita tai kiinteähintaisia tarjouksia.

Google Ads ja muut maksulliset mainontapalvelut veloittavat mainoksista omien hinnastojensa mukaisesti.

Kysy lisää myynniltämme!

Hintoihin lisätään ALV 24 %.

Haluatko kuulla lisää?

Ota yhteyttä